Alternatív termékek
Termékleírás
- Kezdőknek és haladóknak
- Fejleszti a gyermekek készségeit
- 5-10 éves korú gyermekek számára
- Logikai tanulás játékosan angol nyelven
- Alkalmazások az alapvető fizikához, a logikus gondolkodáshoz és a festészethez
- A kiterjesztett valóság elvén működik
Bemutatjuk az Osmo Creative Starter Kit-et
Az OSMO egy interaktív eszköz a gyermekek széles körű ismereteinek fejlesztésére a modern technológia és a kiterjesztett valóság segítségével. A játékok alapelve a gyermekek tanulása és fejlődése különböző területeken, mint például: szókincs és olvasás, matematika és számok, kritikus gondolkodás és problémamegoldás, kreativitás és képzelet. Az Osmo kiválóan alkalmas idegen nyelvek játékos és szórakoztató módon történő elsajátítására. A gyermekfigurák vagy színező lapok szó szerint életre kelnek az Osmo segítségével.
Az Osmót egykori Google-alkalmazottak alapították, akik olyasmit akartak kifejleszteni, ami ráveszi a gyerekeket, hogy a technológiát aktív fejlesztésre használják, ne csak a digitális tartalmak passzív fogyasztására. Az Osmót ma már világszerte több mint 30 000 iskolában is használják.

Hogyan működik az Osmo?
Az Osmo a kiterjesztett valóság elvén működik. Az iPadet becsúsztatod az állványba, a tetejére pedig egy fényvisszaverő van rögzítve az érzékeléshez. Amikor kiválasztasz egy játékot vagy tanulási tárgyat, az iPad megjeleníti az információkat arról, hogy mit kell tenned, építened vagy rajzolnod, attól függően, hogy milyen játékot választottál. Ez aktív használat és tanulás a technológia segítségével, nem csak passzív használat.

Mit fejleszt az Osmo?
Az Osmo a vizuális készségek fejlesztésének alapját képezi, és fejleszti a gyermekek olyan képességeit, mint például: problémamegoldás és rejtvények, matematika, összeadás, kivonás, szorzás, földrajz, tengerbiológia, kézi rajzolás, halláskészség, olvasás, fizika elsajátítása, valamint a helyesírás és a szókincs fejlesztése. Az Osmo minden mozdulatot lát és reagál a való életben. A gyermekekre és a tanulás szeretetére összpontosít.
Gyermeke a vizuális készségeket gyakorolja, miközben kihívásokat, vizuális rejtvényeket old meg, valamint formákat és mintákat rak össze. Egy időtlen játék, amelyet egy interaktív videoélményen keresztül találtak fel újra.

Mit fognak tanulni a gyerekek?
Rajzolás, hallás, rajzolási sebesség, vizuális és logikus gondolkodás, alapvető fizikai ismeretek, kreatív problémamegoldás és a finommotorikus készségek fejlesztése. A Kreatív készlet 3 játékot tartalmaz: Masters, Newton (alapvető fizikai és logikai gondolkodást igénylő játékok), Masterpiece (festéssel kapcsolatos játék). A további játékokat külön kell megvásárolni.

A honlap javítása
A gyerekek szórakozás közben tanulnak, és nem veszik észre, hogy a szórakozás valójában tanulás. Több mint 60 kreatív mérnöki szint, amely a virtuális valóságot és a valós tárgyakat ötvözi. Engedd szabadjára kreativitásodat, és csiszold rajzkészségedet és képzelőerődet, rajzolj bármit.

Kinek szól az Osmo?
5-10+ éves gyermekek számára készült. Egyes gyermekek már 4 éves korukban is tudják kezelni a játékokat. A játékokat kezdőknek és haladóknak terveztük. Az Osmo lehetővé teszi a folyamatos tanulást a haladóbb játékokon keresztül. A valós idejű hang- és vizuális visszajelzés lehetővé teszi a gyermekek számára, hogy stresszmentes környezetben, kísérletezéssel tanuljanak.

Kompatibilitás az iPad számára
Minden iPad, kivéve az 1., 2. és 3. generációs iPad 2021 reflektor szükséges: iPad Air 4, iPad Pro 11" és iPad Pro 12,9". A minimálisan szükséges iOS-verzió: iOS 10. Játékhoz nem szükséges aktív WiFi.
A táblagép nem tartozék.

Műszaki adatok
- Modell: Osmo Creative Starter Kit
- Kompatibilis: iOS
- Alkalmazás: Osmo World (iOS)
- Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Csomagolás tartalma
-
1x Osmo Creative Starter Kit
-
1x Állvány iPadhez
-
1x Spotlight
-
1x Rajztábla
-
1x A tasak
-
4x Javítások
-
1x Használati utasítás


Az Ön kérdései
Kérdés behelyezése