Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Visszalépés a szerződéstől és áruvisszaküldés

Ha szeretne visszalépni a vásárlási szerződéstől, a 14 napos törvényes határidőn belül, lépjen kapcsolatba velünk és töltse ki a Vásárlói szerződés visszalépési űrlapot

A visszaküldött árun nem lehetnek használat nyomai és eredeti, hiánytalan csomagolásban kell visszaküldeni, beleértve a tartozékokat és a dobozokat is. Ellenkező esetben fenntartjuk a jogot, hogy a kár egy részét a termék vételárába beszámítsuk.

Termékeinket a szerződéstől való visszalépéstől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni a kézbesítési címünkre. A terméket ne küldje utánvétellel, nem vagyunk kötelesek ilyen módon átvenni.

A pénzt a szerződéstől való visszalépéstől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni az összeget, mielőtt visszaküldi termékeinket, vagy bebizonyítja, hogy visszaküldte őket. A pénzét a olyan módon térítjük vissza, ahogy kaptuk (kivéve, ha az adásvételi szerződéstől való elállást követő 10 napon belül másként nem dönt, semmilyen többletköltség nem merül fel Önnek), vagy az Ön által kívánt módon.

Meghosszabbított visszaküldési lehetőség

Extra szolgáltatásként kiterjesztett visszaküldési lehetőséget kínálunk (például ha kiderül, hogy Karácsonyra nem megfelelő ajándékot vásárolt). A meghirdetett akció keretén belül a termék kártyáján, a kosárban, majd később a számlán is feltüntetjük azt a legkésőbbi dátumot, ameddig visszaküldheti a terméket.

Ezt a lehetőséget a termék megvásárlásakor a kosárban vagy a termék kártyáján kell bejelölni. Visszaküldés esetén a termék csomagolása lehet nyitott, de csak sértetlen állapotban fogadjuk el. A terméken nem lehetnek használatra utaló jelek. Ellenkező esetben a meghosszabbított visszaküldési lehetőség garanciája nem érvényesíthető az ilyen termékre.
 

Robotporszívók, ablaktisztítók, felmosó robotok, rollerek, rúdporszívók, érintésmentes kosarak és adagolók, tartozékok és egyéb kisgépek visszaküldésének módja:

  1. Töltse ki a reklamációs, vagy a vásárlói szerződés visszalépési űrlapot. Töltse ki kérem az űrlap összes mezőjét. Minél pontosabb információkat kapunk, annál jobban fogjuk tudni a panaszát elintézni. A kitöltött űrlapot kérjük szíveskedjen mellékelni a termékhez vagy küldje el az [email protected] címre.
  2. Nyomtassa ki a kitöltött szerződés visszalépési űrlapot, vagy küldje el a [email protected] e-mail címre.
  3. Óvatosan csomagolja be a terméket, hogy ne sérüljön meg szállításkor. Csatolja hozzá a szerződés visszalépési űrlapot és a számla / blokk másolatát.
  4. Vigye el a termékeket a legközelebbi Packeta (Csomagküldő) feladóhelyre és a személyzetnek jelentse be a 93423564 kódot.
  5. Kérjen bizonylatot a termék szállításba való átvételéről.
     

Robotfűnyírók, légtisztítók, kávéfőzők, konyhai robotgépek, medenceporszívók és más nagyobb készülékek visszaküldésének módja:

  1. Töltse ki a reklamációs, vagy a szerződéstől való elállásra vonatkozó űrlapot. A kitöltött űrlapot kérjük szíveskedjen mellékelni a termékhez vagy küldje el az [email protected] címre.
  2. Kérjük szíveskedjen kitölteni a csomagfelvételi űrlapot az alábbi hivatkozás alatt:
    https://www.return-my-parcel.com/DPD-CZ/robotworld?lang=hu
  3. Az árut a futár az Ön által az űrlapon megadott címen fogja átvenni Öntől.

 

*Az iRobot reklamációt kérjük szíveskedjen elküldeni a következő címre:

iRobot szerviz Budapest
Egressy út 96-98
Budapest 1149

+36 306 86 87 86
[email protected]
 

Ha bizonytalan a visszaküldési eljárással kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 199 90 109. Örömmel segítünk Önnek.

Ügyfélszolgálatunk szívesen ad tájékoztatást visszaküldésének folyamatáról vagy feldolgozási állapotáról is.

A terméket bekerült a kosárba

Bezár

Kosárba

INGYENES házhozszállítás!

Termék hozzáadva az összehasonlításhoz

Bezár

Mindet összehasonlítani